האתר שלך כברושור
האתר הפשוט והבסיסי ביותר הוא אתר חוברות. זוהי המקבילה האלקטרונית של חוברת מודפסת. זה יכול להיות תמציתי, קל לעיכול ורק כמה עמודים. אתר אינטרנט טיפוסי בסגנון חוברת צריך לכלול סקירה כללית של העסק שלך, לספק את פרטי הקשר שלך, שעות פעילות, רשימה או תיאור קצר של המוצרים והשירותים שלך, היסטוריה של העסק, המלצות של לקוחות ואולי תשובות לשאלות נפוצות.
מנוע הפניות מקוון
החיסרון באתרי חוברות הוא שהם לרוב סטטיים. עסקים מפרסמים אותם ושוכחים מהם. אבל כך גם הלקוחות. מה ימשוך את הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלך בחזרה לאתר שלך באופן קבוע? תוכן טרי. אתה יכול להשתמש באתר שלך כמנוע הפניה כדי לייצר יותר עסקים באופן פעיל.
מלבד לבקש ולפרסם המלצות, אתה יכול ליצור באזז ולגרום לאנשים לדבר על העסק שלך על ידי יצירת משהו לדבר עליו. כותב בלוג. תן לאנשים משהו ששווה לשתף. צור תוכן רלוונטי אקטואלי שמדבר לצרכים שלהם ומראה את המומחיות שלך.
לאחר שפרסמת תוכן חדש, שתף אותו בפייסבוק ובלינקדאין, סמן אותו בטוויטר או פרסם סרטון ב-YouTube. בנה את זה והם יבואו - אם תקדם את זה. כשאתה ממשיך לרענן ולקדם אותו, המבקרים ידברו עליו וישלחו אותו לחברים שלהם וכן הלאה. ספק תוכן טוב שאנשים רוצים וצריכים ותעלה את הפרופיל של העסק שלך, תבנה אמון ותייצר יותר הפניות.
עכשיו, כשיש לך כמה דגמים בסיסיים לשקול, חשוב על מה אתה רוצה שהאתר שלך יעשה וכמה זמן אתה רוצה להשקיע בו.
הצעדים הבאים:
עיין במגוון אתרים וראה מה אתה מרגיש לגביהם. תעביר עליהם ביקורת. מה היית רוצה שהאתר שלך יחקה או ישיג?
לאחר שתחליט על נושא או דגם, התחל לבנות או לשרטט איך אתה רוצה שזה ייראה ויגיע. דבר איתנו ועם מעצב האתרים שלנו ונתחיל להפעיל תוכנית ליצירה או שיפוץ של האתר שלך.
נסה כמה מכלי המסחר האלקטרוני אם אתה הולך בדרך זו. אם אתה שוקל לכתוב בלוג, קרא כמה בלוגים כדי לקבל תחושה של טון, תדירות ותוכן.
זכור שיש דרכים לחסוך כסף באתר העסק הקטן שלך תוך הגברת הנוכחות המקוונת.
האפשרויות העיקריות ל
בניית אתרים לעסקים
בעלי עסקים לא מגיעים מיד לרעיון הצורך במשאב האינטרנט שלהם (אם הם לא עובדים בתחום ה-IT או שאין להם ניסיון מוצק בקידום סחורות/שירותים ברשת). הכל מתחיל בשאלות של לקוחות: "איך אני יכול למצוא אותך באינטרנט?", "יש לך אתר?" וכו ' לכן, אתרי אינטרנט עסקיים עוברים פעמים רבות שלבים רבים מכרטיס ביקור ועד לחנות מקוונת מלאה עם מערכת CRM מחוברת ושליטה מלאה בכל ערוצי הפרסום.
הבעיה העיקרית היא התקציב המוגבל. העובדה היא שעסקים קטנים ומיקרו תלויים מאוד בנפח המכירות, ואתרים איכותיים בהתאמה אישית יכולים לעלות בין כמה מאות אלפים לכמה מיליוני רובל. עם זאת, אי אפשר לעבוד בלי אתר אפילו בהתחלה. זוהי הכרה, ערוץ נוסף למשיכת לקוחות, דרך לשתף אנשי קשר, לתאר את השירותים והמוצרים שלך וכו'.
אז, אילו אפשרויות יש לעסקים קטנים:
אתרים-אגרגטורים. זול וקל דעת. עם הצלחה כזו, אתה יכול להשקיע את התקציב המתוכנן לרכישת פרסומות בעיתונים, זה יתברר בצורה יעילה יותר. אחרי הכל, הפונקציונליות הבסיסית של אתרים כאלה היא דלה מאוד, כמו שאומרים, "לראייה" (המצב מתואר היטב על ידי המם "עשיתי את זה"). תכונות בתשלום הן, להיפך, יקרות מאוד, אבל זה לא מקרב אותן למציאות הקשה. דוגמה פשוטה - האם אתה מכיר הרבה חברות מצליחות שעשו את העסק שלהן באתרים כאלה? היחידות שלהם.
קנייה מוכנה. עוד תרחיש לא סביר. הכל חשוד כאן - החל מהעובדה שעסק רגיל לא ימכור את אתר העבודה שלו, וכלה בהמון ניואנסים טכניים שהבעלים החדש פשוט לא יכול להתמודד איתם בלי הניסיון הדרוש (באיזה סוג מנוע משתמשים, האם יש פונקציונליות בכתב עצמי, אילו עמדות בחיפוש האם הם יקרסו לאחר הרכישה וכו').
הזמנת מפתח. דרך מאוד מבטיחה ונכונה, אבל רק אם יש מספיק תקציב . לכן, מיקרו-עסקים וחברות סטארט-אפ ב-90% מהמקרים נעלמות. הם לא יכולים להרשות זאת לעצמם.
בכוחות עצמם על בסיס ה-CMS התפוצה. כבר קרוב יותר למציאות, אך עליכם להיות מודעים לכך שתצטרכו לצלול לפרטים טכניים רבים, החל מאירוח ועד שילוב השירותים הדרושים. תקציב התמיכה כבר פחות או יותר מקובל, אבל ההשקעה הראשונית עדיין יכולה להגיע לסכומים משמעותיים. לכן, יש לגשת להשקת אתר כזה באחריות רבה ו"לא להשוויץ" על זוטות.
בעצמך, אבל על בסיס בנאי מקוון. אידיאלי עבור עלות וזמן הפעלה. אתה יכול אפילו להסתדר בלי מעורבות של מומחים טכניים. בין המינוסים הוא הקושי לבצע העברה לפלטפורמות קופסאות אם המודל העסקי ידרוש זאת בעתיד.
בכוונה לא התמקדנו במה זה אתר לעסקים. חברות גדולות לא שואלות שאלה כזו, ואנשי עסקים מתחילים יכולים למעשה להרשות לעצמם רק פרויקטים קטנים אך יעילים: אתרי כרטיסי ביקור, דפי נחיתה/מצגות, קטלוגים מקוונים של סחורות/שירותים וכו'. אלו אתרים עסקיים. עם זאת, עדיין כדאי לזכור את האפשרות להגדיל את המשאב שלך בקנה מידה גדול יותר.
שורה תחתונה:
אפילו סקירה שטחית של הפתרונות הטכניים הקיימים בשוק מעלה כי ניתן ליצור אתר אינטרנט לעסק בעצמך, מבלי לערב מומחים מומחים. באיזשהו מקום צריך להקריב זמן, ובאיזשהו מקום צריך רק להתכונן להוצאות נוספות כשאתה זה שמייצר את בניית האתר שחל.
העיקרון של "זמן זה כסף" לא בוטל. או שאתה שולט בכלי בעצמך וחוסך בהשקעות ראשוניות, אך במקביל משקיע זמן בלימוד ושליטה בערכת הכלים. או לשלם על גישה מקיפה יותר, שתכלול למשל כלים ליצירת לוגואים, CRM, רשימות תפוצה ושירותים נוספים. זה לוקח פחות זמן ויותר כסף.
יחד עם זאת, אין ולא יהיה פתרון אוניברסלי שיישם הכל באופן סוהר בבת אחת. לכל כלי יש יתרונות וחסרונות משלו. ואם בשלב מסוים של היווצרות העסק שלך משהו מקובל, אז עם סבב חדש של פיתוח זה עלול להפוך לבלתי הולם באופן קטגורי. לכן יש לגשת להקמת האתר על סמך משימות ותקציב עדכניים.