ניתוח שיווקי לאתר אינטרנט שלך
מהו ניתוח
שיווק דיגיטלי?
ניתוח שיווק דיגיטלי חוקר ומעריך את העסק, הקהל והמתחרים שלך כדי לבנות תוכנית שיווק דיגיטלית מותאמת אישית מונעת נתונים עבור החברה שלך. באמצעות ניתוח שיווק מקוון, החברה שלך יכולה לספק אסטרטגיית שיווק באינטרנט שמדברת אל הקהל שלך - וממירה אותו.
מה כולל ניתוח שיווק דיגיטלי?
ברוב המקרים, ניתוח שיווק דיגיטלי יכלול את השלבים הבאים:
סקירת אסטרטגיית השיווק הנוכחית של החברה שלך, היעדים ופרסונות הקהל
חקירת האסטרטגיה השיווקית וקהל היעד של המתחרים שלך
חקר ההתנהגות, הרצונות והשפה של קהל היעד שלך באינטרנט
בנייה מחדש של אסטרטגיית השיווק שלך על סמך הממצאים שלך
אבל כל ניתוח שונה.
חברה שעברה מיזוג לאחרונה, למשל, עשויה להשקיע בניתוח שיווקי דיגיטלי יסודי יותר מאשר עסק שניהל את מסעות השיווק המקוונים שלו באופן יזום. מידת העומק של הסקירה שלך תהיה תלויה בסטטוס, במטרות, באסטרטגיה ובקהל של הארגון שלך.
מה כוללים שירותי ניתוח שיווק דיגיטלי?
אם אתה חושב על השקעה בשירותי ניתוח שיווק דיגיטלי, נהדר! ניתוח מקצועי יכול לתת לעסק שלך חוות דעת שנייה מועילה, מה שיכול להביא לאסטרטגיה חזקה יותר שמייצרת את הלידים וההכנסות שאתה רוצה.
לפני שתשתף פעולה עם ספק, בדוק מה צריכים לכלול שירותי ניתוח שיווק דיגיטלי.
סוכנויות ניתוח השיווק הדיגיטלי המובילות יציעו שירותי Turn-Key, שהופכים את חייך לקלים יותר. עם שירות מפתח, אתה מקבל ניתוח מלא ורשימת המלצות לאסטרטגיית השיווק שלך, בתוספת אפשרות לסוכנות להוביל ולנהל את האסטרטגיות המוצעות.
שירותי ניתוח השיווק הדיגיטלי שלה צריכים לכלול:
סקירה של העסק שלך והמטרות שלו
ניתוח של המתחרים הלא מקוונים והמקוונים שלך
מחקר ועדכון של אישיות היעד וקהל היעד שלך
יצירת ערוץ השיווק שלך והמלצות אסטרטגיה
המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על התוצרים האלה:
סקירה עסקית
כל ניתוח שיווק מקוון צריך לכלול הערכה מעמיקה של העסק שלך.
לדוגמה, ספק השירות שלך צריך לשאול שאלות על החברה שלך כמו:
מהן המטרות של החברה שלך?
מהם המוצרים או השירותים הנמכרים ביותר שלך?
מהן נקודות המכירה הייחודיות של החברה שלך?
מה אתה מצפה מהניתוח הזה?
הם צריכים גם לשאול שאלות על הגישה השיווקית שלך, כמו:
מה המטרות שלך לשיווק?
באילו ערוצי שיווק או אסטרטגיות אתה משתמש?
כיצד יעדי השיווק שלך תומכים ביעדים הכוללים של החברה שלך?
אילו שירותים או מוצרים אתה רוצה לדחוף עם שיווק מקוון?
מה עובד (ולא) עם האסטרטגיה השיווקית שלך?
לבסוף, סוכנויות פוטנציאליות צריכות לשאול שאלות (כמו הבאות) לגבי שוק היעד שלך:
מי שוק היעד שלך?
איך קהל היעד שלך בדרך כלל מוצא את העסק שלך?
מהם כמה אתגרים או נקודות כאב עבור הקהל שלך, ואיך אתה פותר אותם?
סוכנות ניתוח שיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה תשאל את השאלות הללו - לפני שתעסיק אותן.
אם לא, בדוק אפשרויות אחרות. שיתוף פעולה עם חברה ששואלת את השאלות הנכונות ומגלה עניין בעסק שלך תגרום לך להצלחה בכל הנוגע לניתוח השיווק המקוון שלך.
ניתוח מתחרה
ניתוח מתחרים חיוני לניתוח שיווק דיגיטלי.
בעזרת ניתוח מתחרים, הסוכנות שלך בוחנת את המתחרים המובילים באינטרנט ובאופן לא מקוון של החברה שלך. לדוגמה, אם העסק שלך פועל במקום (למשל כחברת ביטוח), אתה עשוי להתחרות בחברת הביטוח בעיר הבאה, כמו גם בחברות ביטוח גדולות באינטרנט.
חקירת המתחרים המובילים שלך עוזרת לספק השירות שלך:
העריכו את האסטרטגיה שלכם בהשוואה למתחרים שלכם
מצא נקודות חולשה באסטרטגיות של מתחרים
גלה הזדמנויות עבור אסטרטגיית השיווק המקוון שלך
גלה את קהלי היעד של המתחרים שלך
קבע את הערוצים המועדפים על המתחרים שלך, כמו רשתות חברתיות או חיפוש
ללא ניתוח מתחרים, הסוכנות שלך לא יכולה לספק המלצות מושכלות ומעשיות לאסטרטגיית השיווק המקוון שלך. לכן חיוני להתמקד בספקי שירותים הכוללים ניתוח מתחרים בשירותי ניתוח השיווק הדיגיטלי שלהם.
חשוב מאוד!
שמרו על עדכניות האתר והתוכן שלכם והתקדמו
כשאתה עושה שיווק אתרים, אל תשכח שני דברים חשובים:
ראשית: לשמור על עדכניות האתר שלך
המשמעות היא לשדרג את תוכנת האתר שלך לגרסה העדכנית ביותר, להבטיח שהאתר שלך מאובטח ושמשתמש בטכנולוגיות העדכניות ביותר.
לדוגמה, כחלק מהאסטרטגיה שלך, תוכל לשקול דפים מואצים לנייד (AMP), שהוא פורמט ה-HTML החדש שנתמך על ידי Google ורשתות אחרות.
שנית: לשמור על התוכן שלך רענן ורלוונטי
מלבד פרסום תוכן חדש המכוון למילות מפתח ספציפיות והגדלת טווח ההגעה האורגני שלך, עליך גם לחזור ולבדוק את התוכן הקיים שלך.
ככל שהאתר שלך גדל ומתבגר, חלק מהתוכן שלך יתיישן וזה לא טוב למשתמשים או למנועי חיפוש.
השלב הראשון בתהליך הוא למצוא דפי תוכן דקים . אלו הם דפים שאין להם דירוגים, קישורים נכנסים או תנועה.
אולי התוכן בדפים האלה טוב אבל מכיוון שהם לא מדורגים בשום דבר, הם לא מציעים שום ערך אמיתי לאתר שלך. כחלק מהביקורת, עליך להחליט:
עדכן ופרסם אותם מחדש
הסר אותם והפנה מחדש את כתובת האתר לדפים קשורים אחרים באתר שלך
מיזוג אותם עם דפים אחרים
מדריך קשור: כיצד למצוא ולתקן דפי תוכן דקים
השלב השני הוא לסקור את דוחות Google Analytics ו-Google Search Console ולגלות מהם הדפים הפופולריים ביותר באתר האינטרנט שלך.
עמוד שיש לו דירוג גבוה עכשיו לא אומר שהוא ישמור על הדירוגים האלה לנצח. התחרות גדולה ורוב הסיכויים שמתפרסמים על בסיס יומי דפים חדשים המכוונים בדיוק לאותם נושאים.
כדי לוודא שלא תאבדו את הדירוגים שלכם, עליכם לסקור את הדפים המובילים שלכם אחת לכמה חודשים ולוודא שהתוכן עדיין רלוונטי ועדכני.
דבר נוסף הוא: למדוד, לנתח, לשטוף ולחזור
שום אסטרטגיה שיווקית אינה שלמה ללא ניטור מתאים. בעולם השיווק הדיגיטלי, הכל ניתן למדידה ולניתוח ולכן חשוב להחזיק את הכלים והמדדים הנכונים במקום.
ברוב המקרים, אתה יכול לקבל את הנתונים שאתה רוצה מגוגל אנליטיקס אז אתה צריך לוודא שגוגל אנליטיקס מותקן באתר שלך ומוגדר כהלכה.
המטרות הנפוצות ביותר של קמפיין שיווקי באתר הן:
קבל תנועה לאתר שלך
הגדלת ההמרה (מבצעת מכירות, השגת מנויים חדשים בדוא"ל וכו')
יש לעקוב אחר יעדים אלו בגוגל אנליטיקס ולנתח אותם כך שתוכל לקבל את ההחלטות הנכונות.
לדוגמה, אם אתה שם לב שפוסטים המכסים נושאים מסוימים מניבים ביצועים טובים יותר מאחרים, עליך למקד את מאמצי השיווק שלך ביצירת תוכן סביב הנושאים הללו.
למידת מפתח
אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי מצוין, אין ספק בכך.
לפני תחילת קמפיין קידום שיווק באינטרנט, סקור את האתר שלך וודא שהוא מייצג את העסק שלך. אתר אינטרנט טוב הוא ידידותי לנייד, מהיר ובעל מבנה היררכי פשוט.
לאחר מכן, הקדישו זמן לקידום אתרים. זהו גורם הצלחה קריטי לכל קמפיין שיווק מקוון. אם אתה יכול לעשות את SEO נכון ולהתחיל לדרג את מילות המפתח החשובות לעסק שלך, כל השאר הופך לקל יותר.
בזמן שאתה מחכה ש-SEO יעבוד, קפוץ לשיווק ברשתות חברתיות ופרסום בתשלום. שני הערוצים האלה יכולים להניע תנועה ממוקדת לאתר שלך מהר יותר מכל שיטה אחרת.
כשהתנועה מתחילה לזרום פנימה, הגיע הזמן לחשוב על אסטרטגיות השיווק והרימרקטינג שלך בדוא"ל. שני הערוצים יכולים להמיר תנועה ללקוחות טוב יותר מכל ערוץ אחר.
אחרון חביב, אל תשכח לחזור ולבדוק את האתר והתוכן שלך ולוודא שהוא תמיד מעודכן ורלוונטי כדי לספק את כוונת המשתמש.