שיווק לעסק
שיווק נכון לעסק - כשותפי שיווק של לקוחות רבים ממגוון תעשיות, כולל B2B ו-B2C, הכרחי שנהיה מעודכנים במגמות ובתוכן שמועילים לנו כדי לעזור לשפר את אסטרטגיית השיווק של הלקוחות שלנו. בהיותנו סוכנות שיווק בוטיק וסוכנות קריאייטיב, אנו מבינים כמה חשוב שנהיה עם האצבע על הדופק כדי שלקוחותינו יקבלו את השירות הטוב ביותר שיש.
ריכזנו טרנדים מובילים לשנה זו ולמה כדאי לשים לב באסטרטגיית השיווק שלך. אם תרצה להמשיך לדון באחד מאלה - פנה אלינו! נשמח לדבר על זה!
המשפך השיווקי זז, זז איתו – משפך שיווקי הוא סדרה של שלבים שעוברים לקוחות פוטנציאליים, ממודעות למותג ועד לקידום רכישה. מקובל בקרב אנשי שיווק כי משפך השיווק משתנה כל הזמן.
העצה שלנו - הבינו מי הקהל שלכם ודברו איתו ספציפית.
בקונספט שיווק אנו מבלים סדנה שלמה בדיבור על הלקוח האידיאלי ושוק היעד שלך וכיצד נוכל לדבר ישירות אליהם בשפה שמהדהדת להם, לא להמונים, כדאי לעשות את אותו הדבר. משפך המכירות לא מסתיים שם, ובניגוד למה שהרוב מאמינים - הוא גם לא מסתיים כשהם הופכים ללקוח. הלקוחות הם הסנגור הגדול ביותר שלך ויכולים להיות הנכס הגדול ביותר שלך.
אז איך אתה מטפח אותם?
תוכן הוא המלך - תוכן תמיד חשוב מאוד לאסטרטגיות שיווקיות. אם אתה יודע במה מתעניין קהל היעד שלך, אתה יכול להתאים את התוכן שלך כך שיאפשר להם לקרוא או לראות מה שהם רוצים. ודא שיש לך עור במשחק הזה.
לעתים קרובות מדי אנו רואים עסקים שיוצרים תוכן למען יצירת תוכן. אם כל מה שאתה עושה זה לכתוב תוכן כי אתה חושב שהוא טוב לקידום אתרים או שאתה צריך להיות בפייסבוק כי השכן שלך אמר זאת, הייתי מציע לך להתרחק. אם אתה לא כותב תוכן עם מטרה, איך אתה מצפה שקהל היעד שלך ירכוש את מה שאתה אומר?
יש לנו אסטרטגיות תוכן מקיפות עבור הלקוחות שלנו. מטרה מספר אחת? מדברים עם קהל היעד שלנו כדי לבנות קרבה ולספק ללקוחות פוטנציאליים אלה מידע רלוונטי ומעניין עבורם. לא ההמונים.
בינה מלאכותית הופכת לאמיתית - בינה מלאכותית משנה את הדרך בה אנו עושים דברים וחשוב מכך, היא מסתכלת על איך אנחנו עושים דברים ומסתגלים לזה. מנטפליקס ועד למקרר שלך, בינה מלאכותית מאפשרת לניתוח נתונים להיות יעיל יותר, היא יכולה לזרז יצירת לידים ויכולה לטפל במשימות שמאתגרות אותנו בני האדם.
לא בטוח לגבי התחום הדיגיטלי החדש הזה? תן לנו להראות לך איך זה יכול להועיל לעסק שלך היום.
צ'טבוטים - ברוב המקרים, אתה לא יכול לנצח את האינטראקציה האנושית בכל הנוגע לשירות לקוחות. עם זאת, צ'טבוטים מגשרים על הפער הזה ומשתמשים בבינה מלאכותית כדי לענות על שאילתות לקוחות בזמן אמת בטוח נפגשתם בהם בכל מיני אתרים.
בני דור המילניום הרבים הם מסוג "סיפוק מיידי". הם רוצים לדעת תשובה והם רוצים לדעת אותה עכשיו. מגמות מראות שאנשים אלה דווקא מעדיפים לתקשר עם צ'אטבוטים לשירות הלקוחות שלהם. מוזר הא? לא כל כך - וזה הגיוני.
יש לך מישהו באתר שלך. יש להם שאלה מהירה - אבל אין לך קטע שאלות נפוצות באתר שלך (גם לא לא) אז מה הם עושים? המילניום שלך עשוי להקפיץ את האתר שלך ולמצוא מישהו אחר שיענה על השאילתה שלו. או אם יש לך צ'אטבוט - הם פשוט שואלים את השאלה שלהם.
אתה מספק כאן שני צרכים. 1 - צרכי הסיפוק המיידיים. יש להם את התשובה שלהם והם שמחים. 2. שירות לקוחות. החוויה הזו עם הארגון שלך הותירה תחושה חיובית אצל האדם.
העצה שלנו - דע מתי להשתמש בהם. אם אתה מתכוון שיגידו "לא מקוון" יותר מאשר "מקוון", אנו מציעים לך להתרחק. לכן, חשוב לדעת מתי להשתמש בהם.
IGTV – Instagram TV דומה מאוד ליוטיוב אבל מנגן את כל הסרטונים בצורה אנכית והאפליקציה נוצרה למכשירים ניידים. אינסטגרם הוא המקום להיות בו בחברתיים כרגע, כך שאם אתה לא מעודכן בכל מה שקשור לאינסטה, כולל IGTV, אתה צריך להיות. זה שאתה עסק B2B לא אומר שזה לא רלוונטי בשבילך.
עם מדיה חברתית בכלל אתה צריך לזכור שבסופו של יום, "הלקוח האידיאלי" שלך והאדם שיושב בעמדה של התפקיד שאתה רוצה לדבר איתו - הוא עדיין בן אדם. אחת מסדנאות היסוד שאנו עוברים היא הבנת הלקוח האידיאלי הזה מבפנים החוצה, שבו הם מבלים את מה שהוא מעריך.
TIKTOK- שהפך להיות חלק בלתי נפרד מ90% ממשתמש הסמארטפון הוא כלי שיווקי מיוחד וייחודי ומי שיודע לנצל את יכולותיו עלול לקפוץ למעלה למעלה.
הבינו את זה ואתם פותחים אפשרויות הרבה יותר גדולות לתקשר. בסך הכל. מדיה חברתית ובעיקר אינסטגרם השנה היא טרנד לוהט. אל תפספסו.
זכרו את החוויה - הענקים האמיתיים של המיתוג העולמי תמיד תקפו את המסמר על הראש בכל הנוגע לקשר הבלתי ניתן להפרדה בין מותג לחוויה. נייקי, אפל, קולה כולם מבינים את הקשר בין הרגשת החוויה שהמותג נותן לך. אנשים לא רוצים לשמוע כמה טוב אתה חושב שאתה. הם רוצים לחוות את זה. ראינו כל כך הרבה עסקים מגיעים אלינו עם מודל עסקי מוצלח והצעות נהדרות, אבל הם הזניחו את "חווית המשתמש" הזו בכל נקודות המגע של המעורבות שלהם עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות כאחד.
מהאתר שלך, דרך איך אתה מקבל את פני הלקוחות כשהם נכנסים למשרד שלהם, לאיזה לקוחות מקבלים ברגע שהשירות/מוצר שלך נמסר וכל הדברים שביניהם. זה דורש כל כך מעט מאמץ כדי להדהים לקוח פוטנציאלי ולקוח - מצא את נקודת הבדל החוויה שלך וגרם לכל אדם שעובר דרך הדלת הזו לחוות אותה.