בטח שמעתם על כרטיסי ביקור דיגיטליים:
הם מרכיב עיקרי בעולם המקוון. אבל עם כל כך הרבה אפליקציות בחוץ, איך אתה יודע באיזו מהן לבחור? בין אם אתה בלוגר, בעל עסק או שגריר מותג, מאמר זה יעזור לך לשים לב.
היום אנחנו רוצים לדבר על כרטיסי ביקור דיגיטליים וכיצד אתה יכול להשתמש בהם כדי להרחיב את העסק שלך ולהתחבר לאנשים אחרים בעלי דעות דומות.
מדוע כדאי להשתמש ב
כרטיס ביקור דיגיטלי?
כרטיסי ביקור דיגיטליים מספקים דרך חדשה ליצור קשרים עסקיים. בעוד ש-vCard בסגנון הישן עדיין בשימוש, כרטיסי ביקור דיגיטליים מתוחכמים יותר מספקים כמויות גדולות יותר של מידע וניתן לעצב אותם כך שייראו נעימים יותר.
מכיוון שכרטיסי ביקור דיגיטליים לא חייבים להיות קטנים כמו כרטיס פיזי, אתה יכול לשים כמה מידע על הכרטיס שלך ככל שתרצה. אנשים מעשירים את הכרטיסים שלהם בתמונות, סמלי לוגו או קישורים לפרופילי מדיה חברתית.
כרטיסי ביקור דיגיטליים הם העתיד
כרטיסי ביקור דיגיטליים נראים כמו צעד לעבר העולם העתידני, שכל כך הרבה אנשים חולמים עליו. זה רק עניין של זמן עד שהם יהפכו להיות נפוצים כמו כרטיסי ביקור פיזיים עכשיו, אם הם כבר לא. אולי אתה לא מתעניין בהם עכשיו, אבל אתה אף פעם לא יודע מתי אתה עלול לשנות את דעתך.
הדבר הגדול ביצירת כרטיסי ביקור דיגיטליים הוא שיש לך את הכוח לעצב אותם איך שתרצה. מכיוון שיש כמה אפליקציות זמינות, אתה יכול לנסות לעצב עם אפליקציות שונות ולראות איזו מהן מתאימה ביותר לצרכים שלך.
בסך הכל, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך מצוינת ליצור רושם יעיל ומתמשך. אף אחד לא יכול לאבד את כתובת הדוא"ל שלך או למסור בטעות מידע שגוי. וכאשר העבודה שלך משתנה, תוכל להעביר בקלות את כל פרטי הקשר שלך לכרטיס חדש. בנוסף, הם ניתנים לשימוש חוזר, כך שהם דורשים מעט מאוד בדרך של החלפה.
כרטיסי ביקור וירטואליים הופכים את הרשת להרבה יותר חלקה על ידי שילוב עם אנשי הקשר המובנים במכשירים דיגיטליים. הם גם הרבה יותר קלים להכנה, לשיתוף והם פחות בזבזניים מכרטיסי ביקור מסורתיים. יחד עם זאת, הפופולריות שלהם עדיין גדלה, ואין כל כך הרבה מידע לגבי איך לעשות אותם. כדי להבהיר את התהליך, ריכזנו את המדריך הזה לכרטיסי ביקור דיגיטליים.
כיצד להשתמש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלי?
כמו כרטיס הביקור הרגיל שלך, כרטיס דיגיטלי משמש לשיתוף פרטי הקשר שלך עם שותפים, לקוחות וכו'. בהתאם לפלטפורמה המשמשת ליצירתו, אתה יכול לשתף את הכרטיס הדיגיטלי שלך באמצעות מסנג'רים וצ'אטים, לפרסם במדיה החברתית שלך, לצרף למייל או לקורות החיים שלך. לכן, קל לשתף אותו עם אנשים בחו"ל.
אם נוספו תכונות נוספות לכרטיס, על גבי אנשי הקשר שלך תוכל להשתמש בו כהזמנה לבדוק את האתר, המוצר, הקטלוג ועוד ישירות מכרטיס בודד. אפליקציות מסוימות מאפשרות גם יצירת כרטיסים עם אנימציה. אם באמת יש צורך באופציה כזו עבור סוג העסק שלך, כדאי להעריך אותה.
עם הגדרות מתקדמות, DBC יכול גם לעזור להשיג קשר בתמורה, וזה ממש שימושי במקרה שאתה מפרסם לקהל אנונימי באינטרנט. לדוגמה, שירותים מסוימים מאפשרים למשתמשים לשלוח את הדוא"ל או את מספר הטלפון שלהם לבעלים של ה-DBC ישירות באותו עמוד. אפשר אפילו להגדיר בקשת דוא"ל חובה בכרטיס שלך כדי שהמידע שלך יהיה זמין בהחלפת דוא"ל הוגנת בלבד.
אל תשכח לבדוק גם אפשרויות מעקב עבור כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. שירותים מסוימים מאפשרים לספור את מספר האנשים שבדקו כרטיס, שמרו את איש הקשר שלך וכו'. עם הגדרות מתקדמות, אפשר גם לשתף כרטיס בכמה דרכים שונות ולקבל סטטיסטיקות על כל אחד מהם בנפרד כדי לראות איזה ערוץ שיווקי עובד הכי טוב .