Contact Us Buttons
User login
שאלות שכדאי לשאול כשהשיווק שלך לא עובד
שאלות שכדאי לשאול כשהשיווק שלך לא עובד
אם אתה רוצה להפיק את המרב מההוצאות והתוצאות השיווקיות שלך, יש כמה שאלות שאתה צריך לשאול כדי לתקן את זה!

בין אם מדובר בבניית קמפיין במדיה חברתית או אתר אינטרנט מתקדם ומתוחכם, כשזה מגיע לשיווק העסק שלך אתה פשוט רוצה שזה יעבוד. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות, אבל זה לא בהכרח מתורגם ללידים או למכירות ולהשגת התוצאות שאתה רוצה.

להלן שאלות ותשובות שאמורות לעזור לך לקבל אחיזה בשיווק שלך ולגרום לו לעבוד:

- האתר שלי לא עובד. איך אני מפיק את המקסימום מזה?
הדבר הראשון שאנו שואלים את הלקוחות שלנו הוא מהי מטרת האתר שלך? האם זה כדי להשיג לידים? או פשוט לחנך? או שאתה רוצה למכור מוצר? ברגע שיש לך הבנה ברורה, קל יותר לפתח אסטרטגיה כדי למקסם את האתר שלך ובכך להניע אותו בעבודה.

- אני מוציא כסף על שיווק איך אני יכול לדעת אם זה עובד?
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא כחלק מתוכנית השיווק שלך להבהיר את ההוצאה שלך ומה היא משיגה. מעקב אחר הלידים שלך ומאיזה מקור שיווקי הם מגיעים הוא קריטי. חשוב לשאול את השאלה הפשוטה "איפה מצאת אותנו או איך הגעת אלינו" בכל שיחת טלפון ובטפסים מקוונים. בעולם אידיאלי שימוש ב-CRM כדי לעשות זאת עבורך יחסוך זמן וכסף.

-האם המדיה החברתית באמת עובדת?
אם היה לך/היה לך עמוד פייסבוק, אינסטגרם או קישור אליו - השאלה הראשונה היא: מה היית עושה איתו? מדיה חברתית היא מסע שאתה יוצא אליו עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. לא מדובר במכירה מיידית אלא בבניית מערכות יחסים באמצעות חינוך, תוכן, מה אתה עושה ואיך אתה עושה את זה. ואם אתה עוסק בעיקר ב-B2B (עסקי לעסקים) לינקדאין עשויה להתאים יותר מפייסבוק.

-האם שיווק ללקוחות קיימים חשוב?
התשובה היא בהחלט! שיווק ללקוחות קיימים אינו קשור רק למבצעים או מבצעים מיוחדים, אלא לשמירה על מעורבותם והעסק שלך בראש ולתת להם תמיד הרגשת שותפות בעשייה. חשבו על מסע הקונים של הלקוחות שלכם אתכם וזיהו אזורים לשיפור או פערים ארוכים ללא מגע ופיתחו דרכים לתקן את המצבים הללו. ניתן לעשות זאת באמצעות בלוגים, תוכן ועדכונים כלליים.

-מה עלי לעשות אם אסטרטגיות השיווק שלי פשוט לא עובדות?
לשיווק יש למעשה נוסחה כך שאם היא לא עובדת, חלק מהנוסחה שלך לא תקין. כדי להבין מה יכול היה להשתבש, הערך את ניסיונות השיווק הקודמים שלך במונחי תחומים מרכזיים - ביצועים, רלוונטיות, החזר על השקעה ועמידה בזמנים, וכך אתה אמור להיות מסוגל לראות היכן טעית ולתקן את זה.

התוצאות לפעמים אינן מיידיות אז אפשר קצת זמן ותרגול עושה מושלם.
APPSOFT היא אחת מחברות השיווק המובילות בישראל , ראינו את הלקוחות שלנו לפני שהצטרפו אלינו מנסים להבין את אפשרויות השיווק הרבות שקיימות ולפענח אילו מהן רלוונטיות לעסק שלהם.