Contact Us Buttons
User login
בניית אתרים לסוכנויות ביטוח
בניית אתרים לסוכנויות ביטוח
בונה אתרי הביטוח של APPSOFT מספק יותר אתרי אינטרנט עבור סוכנויות ביטוח בארצות הברית מכל ספק אתרים אחר. מומחי אתרי הביטוח שלנו יודעים עיצוב אתרי ביטוח כך שאתה מקבל נוכחות חזקה באינטרנט.
אנו בונים את אתר האינטרנט שלך ושל כל סוכנות ביטוח מתוך מטרה אחת: לעזור לך להתחרות ולמכור ביטוח באינטרנט. נסה את המדגם הפונקציונלי המלא שלנו וראה מה בונה אתרי ביטוח יכול לעשות עבורך.

למה מומלץ לסוכנות ביטוח לבנות אתר אינטרנט?
אתר אינטרנט טוב יעניק לסוכנות שלך סמכות ולגיטימציה באינטרנט. אם אתה רוצה שעיצוב אתר ביטוח איכותי יעשה רושם טוב, אתה צריך בונה אתרי ביטוח.

אם אתה רוצה לשפר את הצלחתך כסוכן /סוכנות ביטוח , אתה חייב שיהיה לך אתר אינטרנט חזק. הצעד הראשון הוא לבחור את הפלטפורמה שלך. אתה יכול להשתמש בבונה אתרים או במערכת ניהול תוכן (CMS) כדי לעזור בעיצוב. אם אתה יודע איך, אתה יכול לקודד ידנית את האתר.

בונה אתרים מאפשר לך ליצור בקלות. אתה תבחר מתוך תבניות מעוצבות מראש שתתאים אישית כך שיתאימו לסגנון העסק שלך. אפשרות זו יכולה להיות מאוד זולה ועובדת היטב עבור מישהו ללא ניסיון בעיצוב.

מערכת CMS מציעה גמישות מכיוון שאתה בוחר את הנושא שלך ומכניס את התוכן שאתה רוצה. אתה יכול להשתמש בו ללא קשר ליכולת הקידוד, מכיוון שהוא מציע גישה הן לממשקי עיצוב והן לממשקי קידוד.

קידוד ידני נותן לך יותר שליטה על האתר, אך הוא מחייב אותך לדעת שפות קידוד ושיטות עבודה מומלצות לעיצוב האתר. אם חסר לך הניסיון אבל עדיין רוצה שליטה מלאה באתר שלך, אתה יכול לשכור מומחה לעיצוב אתרים.

החזון שלך, הביטחון העצמי שלך, כמות הזמן הפנוי והתקציב כל אלה גורמים לאופציה שתתאים לך ביותר. לאחר שקיבלתם החלטה על הפלטפורמה בה תרצו להשתמש, הגיע הזמן להתחיל לארגן את הרכיבים.

בין אם אתה סוכן ביטוח ותיק ובין אם לא, קיום אתר אינטרנט הוא כלי חיוני שלא רק יגביר את האמינות שלך ויעניק לעסק הביטוח שלך תדמית מקצועית יותר, זה יכול לגרום להוביל ביטוח מקוון.
ללא קשר לתקציב, ישנם כמה כללים בסיסיים לעיצוב אתרים שכל סוכן ביטוח וסוכנות ביטוח צריכים להיות מודעים אליהם.

טיפים לבניית אתר לסוכנות ביטוח
הרעיון של בניית אתר לסוכנות ביטוח, במיוחד אם אתה מתחיל, יכול להיות מהמם בהתחלה. אבל אל דאגה! לאחר שתבחר בונה אתרים, כל שעליך לעשות הוא לעקוב אחר הטיפים הבאים:

בחר עיצוב אתר מודרני - בדרך כלל, עיצובי אתרי ביטוח מיושנים ונראים ישנים. זו הזדמנות מצוינת להבליט את שלך עם קצת קסם של תבניות מודרניות שבוני אתרים מציעים.

ל-APSSOFT יש כמה מהתבניות המדהימות ביותר לשירותים מקצועיים.
שלב תכונות נחוצות - עם בונה האתר הנכון, אתה יכול לוודא שאתר הביטוח שלך פונקציונלי ושימושי ככל האפשר על ידי הוספת כלים מועילים. לדוגמה, הכללת ביקורות באתר שלך יכולה לעזור למבקרים לראות את דעות הציבור על החברה שלך, בעוד שתזמון יכול להקל על המרת מבקרים ללקוחות. Wix הוא אחד מהבונים שיש להם כלים מצוינים לצרכים אלה. בינתיים, אל תשכח דוא"ל מקצועי כדי להבטיח את האמינות שלך, בעוד שכלי SEO יעזרו לך להגיע לקהל רחב יותר.

ארח את האתר שלך והשתמש בוורדפרס אם אתה מוכר באינטרנט - אם אתה מתכנן למכור ביטוח באינטרנט או לספק מחשבון תעריפים, שקול לארח אתר משלך. בעוד ששירותי אירוח ו- WordPress אינם קלים לשימוש כמו בונה אתרים, יש לו יותר כלים לטיפול במידע רגיש.
שאלות נפוצות לגבי בוני אתרי ביטוח

איך אני יוצר אתר לחברת הביטוח שלי?
כדי ליצור אתר עבור חברת הביטוח שלך, עליך לבחור תחילה בונה אתרים . ב-APPSOFT יהיה לך קל יותר בגלל קלות השימוש, עלות והעיצובים היפים שלה. לאחר בחירת בונה, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור תבנית ולהתאים אותה אישית איך שתרצה.

למה סוכני ביטוח צריכים אתר אינטרנט?
סוכן ביטוח צריך אתר אינטרנט מכיוון שחשוב ליצור ולהצמיח נוכחות מקוונת . הצעת שירותים באינטרנט היא דרך מצוינת להגיע לקהל רחב ולספק מידע על החברה.

האם עלי להשתמש בבונה אתרים לאתרי ביטוח?
כן , עליך להשתמש בבונה אתרים עבור אתר ביטוח. בוני אתרים לא דורשים ממך ניסיון בפיתוח ותוכל להפעיל את האתר שלך תוך זמן קצר. אם אתה מתכנן למכור ביטוח באינטרנט, אנו ממליצים להסתכל על שירותי אירוח לטיפול טוב יותר במידע רגיש.

זקוקים לסיבות נוספות לבחור בבונה אתרי ביטוח?

אפשרויות תוכנית גמישות לכל תקציב
אין חוזים
עיצוב אתרי ביטוח מקצועי
טפסי הצעת מחיר להפקת לידים
טפסי שירות לקוחות
סיבוב מהיר
ידידותי למנועי חיפוש
אתר סלולרי כלול

מה אנחנו מחפשים בבוני האתרים הטובים ביותר עבור סוכנויות ביטוח
תבניות נקיות ומקצועיות – עיצוב קל לניווט יכול לעודד לקוחות פוטנציאליים לבקש הצעת מחיר או ליצור קשר עם משרדך לקבלת מידע נוסף.
מדרגיות - ככל שתשיג יותר לקוחות והסוכנות שלך תגדל, ייתכן שתרצה להוסיף עוד דפים ותכונות לאתר שלך. אתה צריך בונה אתרים שיאפשר לך לשדרג בקלות את התוכנית שלך כדי לקבל יותר שטח אחסון ורוחב פס.
כלי המרה - בונה האתר שלך צריך לאפשר לך לעצב טפסים עבור המבקרים באתר שלך למילוי כך שתוכל לחזור אליהם עם הצעה, או ליצור מערכת אוטומטית שמייצרת הצעות מחיר על סמך שדות מוגדרים מראש.

כללים בסיסיים של עיצוב אתרים לסוכני ביטוח
ישנם כמה כללים שעוזרים להבדיל בין אתרים בעלי המרות גבוהות מאלה עם המרה נמוכה. אנו חולקים את המפתחות כדי להבטיח שהאתר שלך יקבל את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה כשהוא מתחרה בעולם המקוון על לידים לביטוח. מעל הכל הקפד לעקוב אחר כלל שלושת הקליקים . לא משנה עד כמה אתה פועל לפי הכללים האחרים אם לא ניתן לגשת לאתר שלך תוך שלוש קליקים, הסבירות שסורקי מנועי החיפוש לא יגיעו אליו גדלה משמעותית.

עיצוב אתר רספונסיבי
הרוב המכריע של הצרכנים ייגשו לאתרי הביטוח בעודם במכשירים שונים.
עיצוב מובייל הוא המפתח. אתר זה צריך להיות רספונסיבי לחלוטין. גם אם רק חלק קטן מהביקורים מגיע מדברים כמו הטאבלט.

הדרך הטובה ביותר להבין מאיפה מגיעה התנועה היא להתקין את הסקריפט של Google Analytics באתר שלך או לקנן אותו במנהל התגים שלך. הרבה מהמידע שתזדקק לו על המשתמשים שלך ניתן למצוא ב-Google Analytics (GA) כגון האם הם מגיעים מעיר או מדינה מסוימת, משתמשים במחשב שולחני או בנייד, Chrome או Firefox וכו'. מידע זה חיוני כדי לשפר את חווית המשתמש (UE) במיוחד אם שיעור היציאה מדף הכניסה או שיעור ההמרה גבוה/נמוך יותר עבור מכשירים או דפדפנים מסוימים. נתונים אלה יכולים להתריע בפנינו על בעיות בממשק המשתמש (UI).

כשזה מגיע למכירות ביטוח, אנשים אוהבים לעשות מחקר שלהם, ונדיר שתמצאו רכישה מיידית שמתבצעת לפני שהם בודקים את האתרים והמחירים של המתחרים שלכם. בגלל זה אנחנו צריכים שיהיו לנו סיבות ללקוח לחזור לנכס האינטרנט שלנו. בלוג יכול לעשות את זה בשבילך.
כשלקוח פוטנציאלי מגיע לאתר שלך, לאחר מחקר, הכרחי להגיש לו אתר מותאם לנייד, רספונסיבי, שנראה טוב במכשיר שבו הוא משתמש.

SEO לסוכני ביטוח
אסטרטגיית קידום אתרים טובה עבור עסקי הביטוח שלך יכולה לעזור לך לייצר יותר לידים מתעבורה אורגנית, על ידי כך שיקל על אנשים למצוא את העסק שלך באינטרנט.

קידום אתרים הוא מורכב, הוא דינמי, וזו משימה מתמדת שמתחילה ברגע שאתה מעצב את אתר סוכנות הביטוח שלך.
ישנם יותר מ-200 גורמי דירוג בודדים עבור גוגל כרגע, ולמרות שאינך צריך להבין את כולם במלואם, אם אתה רוצה להגביר את ה-SEO של סוכנות הביטוח שלך, הבנת חלק מהיסודות של SEO היא נקודת התחלה מצוינת; במיוחד אם אתה מעצב אתר ביטוח חדש ומתכוון להשתמש במנועי חיפוש כחלק מאסטרטגיית רכישת הלקוחות שלך.

בשורה התחתונה:
אם אתה יוצר אתר מאפס, הקפד לשרטט מבנה ברור לאתר ולעמודים, ותמיד השתמש בכלים ובטיפים המוצעים בפוסט זה כדי לעזור לך לבצע מחקר הולם לפני שתכנס לכתיבה ולמקורות של התמונות.
אם אתה רוצה לשפר את אתר האינטרנט הנוכחי של סוכנות הביטוח שלך, אז השתמש בכמה מהכלים והטכניקות שיעזרו לך לעשות את המחקר שלך לפני שאתה מכין תוכנית מה לשנות.
תמיד קבל משוב מאנשים אחרים על האתר שלך ותמיד התייעץ עם הנתונים לפני קבלת החלטות מבוססות בטן. אל תלכו לאיבוד בפרטים, זכרו שאתר אינטרנט הוא אבן הפינה של טביעת הרגל הדיגיטלית שלכם וצריך להיות מחולל לידים.