בניית אתרים לקבלנים
כיצד לבנות אתר עבור קבלנים כלליים, שירותי בית או עסקים בנייה
קבלני שירותי בית רבים מרגישים מתוסכלים מכיוון שהם לא מקבלים את מספר הלידים שהם רוצים. עבור אחרים, הבעיה היא הרבה יותר קריטית: הם לא מקבלים את מספר הלידים שהם צריכים , והעסק שלהם בסכנה.
בין אם חברת הבנייה שלכם פועלת כקבלן קטן או מטפלת בחוזים ממשלתיים אדירים בהשתתפות תריסר צוותים הפועלים ברחבי הארץ, זה בהחלט דורש ייצוג אינטרנטי מקצועי. משאב אינטרנט הוא ההזדמנות להציג את העסק שלך לקהל יעד רחב יותר, להדגיש את הפרויקטים המוצלחים ביותר שלו, לאפשר ללקוחות לשמור איתך על קשר בכל עת.
אם זה נשמע מוכר, יש סיכוי סביר לקבלן או לאתר עסק הבנייה שלך יש קשר לזה.
כפי שצייננו בעבר, לא פחות מ-97 מתוך 100 אנשים נכנסים לאינטרנט כדי ללמוד על עסקים מקומיים. זה אומר שאם אנשים לא מוצאים את האתר שלך, או אם האתר שלך לא מועיל להם, חסרים לך לידים.
היום, אנחנו הולכים להתמקד בחלק השני הזה: איך ליצור אתר מועיל כדי שאנשים ירצו לבחור בך.
מספר מפתחות לאתר בנייה אפקטיבי או אתר קבלן כללי
אני מבין שסביר להניח שאתה לא גורו של עיצוב ופיתוח אתרים, אז הניסיון להבין איך להשיג יותר לקוחות באינטרנט עשוי להרגיש מרתיע. אני הולך לגלות לכם סוד קטן: בניית אתר אינטרנט מעולה לשירותי בית לא צריכה להיות מסובכת. למעשה, אני ממליץ לשמור על דברים פשוטים כדי לא להסתבך בתכונות קשות לתחזוקה ועיצוב מפואר שלא לצורך.
היצמד ליסודות הבאים, והעסק שלך יגדל.
ודא שאתר שיפוץ הבית שלך מותאם לנייד
על פי מחקר , יותר ממחצית מכל תעבורת האינטרנט מתרחשת במכשירים ניידים, וההערכה היא שתעבורת הנתונים הסלולריים תגדל פי שבעה בין 2017 ל-2022. מה זה אומר עבורך? יותר ויותר מהלידים שלך מחפשים את עזרתך מהמכשירים הניידים שלהם, כך שאם האתר שלך עובד טוב רק על מסך בגודל מלא, הם לא יתעסקו בזה. או אתה.
לעומת זאת, אתר ידידותי לנייד מעוצב בצורה כזו שאנשים יוכלו לקרוא ולנווט באתר שלך בקלות - ללא קשר למכשיר שבו הם משתמשים.
איך אתה יכול לדעת אם האתר הנוכחי שלך רספונסיבי לנייד? העלה את האתר שלך בטלפון הנייד שלך:
האם תפריט הניווט תמיד גלוי?
האם הטקסט קריא ללא צביטה וגרירה כדי להגדיל אותו?
האם יש מספיק מקום בין כפתורים לקישורים - כך שתוכל ללחוץ על אחד מבלי ללחוץ על אחר?
האם אתה יכול לקרוא את כל העמוד מבלי לגלול ימינה ושמאלה?
אם ענית בחיוב על השאלות הללו, סביר להניח שהאתר שלך מוגדר למכשירים ניידים. אם לא, עדכון האתר שלך צריך להיות בראש סדר העדיפויות השיווקי שלך.
דף הבית
דף הבית של האתר שלך הוא דלת הכניסה הוירטואלית של העסק שלך, ובממוצע, יש לך 15 שניות לשכנע אנשים שהם במקום הנכון. דף הבית שלך אמור לענות על חמש שאלות - במהירות:
איזה שירות(ים) אתה מציע? היה ברור, ספציפי וקצר. אתה יכול להיכנס לפרטים בדף השירותים שלך.
למי מיועדים השירותים שלך? האם אתה משרת רק לקוחות מסחריים, או שאתה פתוח לעבודות מגורים?
אז מה? מבלי לבקר את המתחרים שלך, תן לאנשים לדעת למה הם צריכים לבחור דווקא בך. איזה ערך ייחודי אתה מביא ללקוחות שלך?
למה אנשים צריכים לסמוך עליך? כלול כמה ביקורות, המלצות ו/או לוגו של חברות ששרתת. (לאנשים לא אכפת מה אתה אומר עליך; אכפת להם מה אנשים אחרים אומרים עליך.)
מה המבקרים באתר צריכים לעשות לאחר מכן? הקל בצורה מגוחכת על אנשים לעשות איתך עסקים על ידי הכללת קריאה ברורה לפעולה: קבע שיחה, קבע פגישה וכן הלאה.
עמוד שירותים
כשאתה מנסה לפתח תוכן לאתר שלך, הדרך הקלה ביותר להתחיל היא לחשוב על השאלות שהלקוחות שלך שואלים - ואז לענות עליהן. עבור דף השירותים שלך, שאלות אלו הן:
אילו שירותים אתם מציעים?
ספק יותר פרטים ממה שעשית בדף הבית, אבל אל תגזים. כמו כן, הקפידו להשתמש בשפה ברורה ופשוטה, לא בז'רגון תעשייתי.
אילו בעיות אתה פותר? זה אולי נראה כמו שירותים, אבל זה לא. לדוגמה, "פתיחת סתימות" הוא שירות הפותר את בעיית הביוב והצנרת.
מה אזור השירות שלך? רשום את כל הקהילות שאתה משרת. אם אתה נמצא במטרופולין, הלקוחות יצטרכו לדעת אם אתה מוכן לנסוע מהפינה הרחוקה עד לפינה הנגדית.
אודות עמוד
רוב העסקים מבזבזים נדל"ן בדף 'אודות' שלהם, מדברים על איך החברה שלהם התחילה ומציעים יותר מדי פרטים על הצוות שלהם. לרוב הלקוחות לא אכפת מזה; במקום זאת, הם רוצים לדעת אם אתה מבין מה הם צריכים או רוצים, ואם אתה כשיר לספק פתרון. התמודד עם החששות האלה בדף 'מידע כללי' שלך.
עמוד הבלוג
פרסום עדכונים שוטפים בבלוג הוא דרך יעילה ביותר להציג את הסמכות שלך כבעל מקצוע בתחום שירותי הבית או הבנייה. רוב הקבלנים הכלליים מרגישים המומים בניסיון להעלות רעיונות לבלוג עליהם, אז הנה טיפ: בקש מכל אחד מחברי הצוות שלך לעשות סיעור מוחות על 10 השאלות המובילות שהם שומעים מלקוחות, לכתוב את התשובות ולפרסם כל תגובה כפוסט בבלוג.
עמוד צור קשר
דף יצירת הקשר שלך צריך לכלול מעט מאוד טקסט. הנה מה שאתה רוצה שיהיה לו:
מספר טלפון
כתובת דוא"ל
מיקום פיזי/אולם תצוגה אם יש לך
מפה של אזור השירות שלך
קישורים לערוצי המדיה החברתית שלך
שעות פעילות
טופס יצירת קשר (הקפד לבדוק אותו באופן קבוע כדי לוודא שההודעות מגיעות!)
תכונות אתר חיוניות של חברת בנייה וקבלנים
הרעיון המרכזי הוא להתאים את משאב האינטרנט שלך כך שלקוחות יוכלו למצוא בקלות את המידע שאליו הם משתוקקים. להלן 5 המאפיינים החשובים ביותר שצריכים להיות לאתר של חברת בנייה:
פורטפוליו עשיר - תעשיית הבנייה עוסקת בוויזואליה ורושם ראשוני. תמונות, קטעי וידאו ותוכן מדיה נוסף עשויים לדבר נפח. גרמו לאתר שלכם להיראות מקצועי;
גלריית פרויקטים - לא מספיק רק הצבת תמונות גדולות באיכות גבוהה. אתר אינטרנט צריך לכלול חלק נפרד עבור כל תמונות הפרויקט שלך המספק למשתמשים גישה מהירה;
המלצות - בניית מוניטין חזק באינטרנט היא חיונית. בניגוד לעשרות אתרים אחרים, שימו לב לביקורות אמיתיות ולפידבקים של לקוחות. לעולם אל תתמודד עם המלצות מזויפות. הנתונים הסטטיסטיים העדכניים ביותר מראים כי 88% מהלקוחות סומכים על ביקורות מקוונות;
שירותים - כקבלן מקצועי. אתה צפוי לספק מידע מפורט על השירותים שאתה מספק. הוספת ווידג'ט של מחשבון או כפתור אומדן חינם יהיה רעיון מצוין;
CTA ברור - כל איש קשר משכנע צריך להסתיים בתכונת קריאה לפעולה. ניסוי עם צבעים, כפתורים, גופנים וכו'. בדוק איזו גרסה מובילה ביותר לתנועה.
כפי שאתה יכול לראות, פלטפורמות לבניית אתרים כמו Wix או uKit מאפשרות לך להוסיף בקלות כל אחת מהתכונות החיוניות הנחוצות לאתר אינטרנט מבריק של חברת קונסטרוקטור. יתר על כן, הם מציעים רשימה מורחבת של אפשרויות להפוך את משאב האינטרנט שלך לפונקציונלי ואטרקטיבי יותר עבור קהל היעד. הגבר את המכירות שלך והצג את השירותים שלך בצורה הקליטה והיעילה ביותר באמצעות בוני אתרים לחברות בנייה!
שורה תחתונה
בכל הנוגע לפיתוח אתרים של חברות בנייה, מבחר הפלטפורמות הוא יותר ממרשים. הם שונים זה מזה מבחינת גודל הפרויקט והפרמטרים שלך, כמו גם מיומנות קידוד כללית.
בעיקרון, תצטרך לבחור בין פלטפורמות הכל-ב-אחד לעיצוב אתרים ומערכות מיוחדות או שאולי עדיף ללכת על חברה לבניית אתרים שבונה את האתר מ-0 ולא באמצעות פלטפורומות בניית אתרים. באשר לשירותי ה-all-in-one, נראה כי Wix ו-uKit הם הפתרונות המועדפים, עשירי התכונות והפשוטים ביותר. הם מגיעים עם תבניות מוכנות מוכנות להתאמה אישית, כמו גם כלים ווידג'טים הקשורים לבנייה. לא תתמודד עם תשלומי יתר ולא תידרש מומחיות בקידוד כדי ליצור פרויקט בנייה בעצמך.
וורדפרס יכולה להיות גם בחירה נחמדה לפיתוח אתרים. זהו ה-CMS, שמציע מגוון תבניות מקצועיות, שעלותן מתחילה במחירים זולים לתבנית. ההתאמה האישית שלהם עשויה להיות אתגר אלא אם כן אתה יודע לפחות כמה יסודות HTML. אחרת, תצטרך לשכור מעצב אתרים שיטפל בעריכות הנדרשות. זה יביא אותך להוצאה גבוה יותר. שילובים של צד שלישי זמינים גם כאן כדי להגביר את ביצועי ועיצוב האתר שלך.
בוני אתרים אחרים הכל-באחד שיכולים להבטיח תהליך בניית אתרים מהיר ויעיל כוללים פלטפורומות אחרות. כל אחת מהמערכות הללו מגיעה עם סט של תכונות, כלים ותבניות שיש לבחור בהתייחס לפרמטרים של הפרויקט שלך ולדרישות העסקיות האישיות שלך.
באשר למערכות מיוחדות, ישנם שתיים אשר מדורגות ממש גבוה. יחד עם תבניות נישה, הפלטפורמות הללו מספקות מגוון רחב של כלים ממוקדי בנייה, כמו גם אינטגרציות חזקות של צד שלישי. זוהי דרך בטוחה להשיג תוצאה איכותית במינימום מאמץ/השקעה בתקציב.
לסיכום הכל, זה תלוי בך לבחור את הכלי הטוב ביותר לעיצוב אתרים כדי לעמוד בדרישות עסק הבנייה שלך. מי מהם יהיה ההימור הטוב ביותר? זה תלוי במפרט האתר שלך, ביעדים שאליהם אתה מתכוון להגיע, כישורי עיצוב אתרים ודרישות אישיות. הפתרון הטוב ביותר הוא לבדוק את הפלטפורמות הנראות לך כמתאימות ביותר לעסק שלך ולבחור את הפלטפורמה המתאימה לך ביותר.