בחר שם דומיין טוב:
אם אתה יכול לגרום לזה לעבוד, הכנס את מילת המפתח הראשית שלך לשם הדומיין שלך בתור המילה הראשונה בדומיין. כדי לשפר את הדירוג, אתה יכול גם להשתמש ב-TLD של מדינה (דומיין ברמה העליונה, כמו .com) אם יש לך עסק מקומי. תקבל תגמול עבור חיפושים באזור שלך, אך פעולה זו תפגע בחיפושים שלך מחוץ למדינה שלך. כמובן שזה לא משנה אם העסק שלך הוא מקומי. לכל הפחות, הימנעו מהחלפת מילים במספרים (ועוד טריקים משנות ה-90) והימנעו משימוש בתת-דומיין.
זה חל גם על דפי משנה. השתמש בכתובות URL תיאוריות ותקפות עבור כל עמוד באתר. תן לדפים שמות שאומרים למנועי החיפוש ולמשתמשים מה הם במקום להשתמש בשמות גנריים כמו "עמוד1". במקום זאת, עשה משהו כמו חתונות , עבור דף השכרת החתונה והקייטרינג שלך.
גם מילות מפתח בתת-דומיינים פועלות לטובתך. כך למשל, אם יש לך חלק באתר שלך שמיועד לסיטונאות, השתמש בכתובת כמו "חתונות וסיטונאות".
השתמש בתיאורים:
קוד האתר שלך מאפשר לך להוסיף תיאורים בלתי נראים עבור תמונות ודפים וכן
לפתח את התוכנה כרצונך. השתמש באלה, ונסה להתאים לפחות מילת מפתח אחת בטקסט. אם יש כזה בכלל יעזור לדירוג שלך. אם אינך יודע כיצד להפעיל את קוד ה-html שלך כדי לעשות זאת, בקש ממעצב האתר שלך לעזור לך.
השתמש בכותרות:
כותרות הן חלק נוסף בקוד האתר שבו אתה יכול להוסיף טקסט. השתמש באלה, ונסה להתאים לפחות מילת מפתח אחת בטקסט. אם יש כזה בכלל יעזור לדירוג שלך. אם אינך יודע כיצד להפעיל את קוד ה-html שלך כדי לעשות זאת, בקש ממעצב האתר שלך לעזור לך.
עבוד ליצירת קישורים נכנסים איכותיים:
קישורים נכנסים הם כאשר אתר אחר, רצוי כזה שמקבל יותר כניסות משלך, מקשר לדף שלך. מצא אתרים באותו האופן שלך ובדוק אם הם יהיו מוכנים לעשות קידום צולב. אתה יכול גם ליצור קשר עם בלוגים רלוונטיים ולשאול על פרסום אורח, מה שנותן לך הזדמנות נוספת לקשר לאתר שלך.
זכור, אתה רוצה שהקישורים הנכנסים האלה יהיו איכותיים. גוגל יכולה להבחין בהבדל. אל תשלח ספאם בקטעי תגובות שמנסים לבנות לעצמך קישורים נכנסים. אתה תעגן בגלל התנהגות זו.
מדיה החברתית:
לייקים ושיתופים של מדיה חברתית מתוגמלים יותר מאי פעם עם גוגל, במיוחד בנושאים שרלוונטיים כרגע. המשמעות היא שכדאי ליצור חשבונות מדיה חברתית ולנסות לבנות בסיס של עוקבים שיעשו לייק לעמודים שלכם וישתפו אותם עם חברים. זכור: החוכמה היא לא להיות ספאמי!
המשך ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך באינטרנט כדי שיוכלו להרגיש מוערכים. נסו להגיב לביקורות מכיוון שהלקוחות יעריכו זאת. צייץ מחדש ופרסם מחדש את הביקורות הטובות שלך.
אופטימיזציה של דף האינטרנט שלך עבור מילת מפתח
לאחר החלטה על מילת מפתח להתמקד בה דף מסוים, איך בעצם מבצעים אופטימיזציה עבור אותה מילת מפתח כדי, אם הכל בסדר, לקבל אותה בעמוד הראשון של גוגל?
ספק ערך אמיתי:
הנקודה הראשונה שצריך להבין היא שלא מדובר בניסיון להערים או להפתיע את גוגל לדירוג עמוד ראשון.
מדובר על מתן ערך אמיתי הקשור למילת המפתח הזו, ולאחר מכן לעזור לגוגל להבין במה עוסק הדף שלך וגם להימנע מאי הבנה במה עוסק הדף, כדי שיוכלו לדרג אותו כראוי.
כדי להיכנס לדף הראשון של גוגל, הוא חייב להיות ראוי למיקום זה, לספק ערך רב יותר עבור המבקר מכל שאר הדפים בתוצאות שלהם מעמוד 2 ואילך.
לפני שנמשיך הלאה, שקול היטב את השאלה הבאה, ולאחר מכן תכנן את התוכן שלך בדף בהתאם:
כיצד אוכל להפוך את הדף שלי למשאב השימושי והיקר ביותר לגבי מילת המפתח שלי בהשוואה לכל עמוד אחר בחוץ?
כשהתוכן שלך מתוכנן, כיצד תוכל לעזור לגוגל להבין למה התוכן הזה קשור?
כתובת האתר של הדף:
אינדיקטור מרכזי למה עוסק הדף שלך הוא כתובת האתר של דף האינטרנט שלך.
אז אם מילת המפתח שלך היא לבקנית קורי שפמנון , מועיל אם כתובת האתר משקפת זאת. זה לא אומר שזה חייב להתאים לזה בדיוק, אבל זה אמור לספק לפחות אינדיקציה מועילה.
תוכן עמוד
שאר התוכן של הדף, יהיה אשר יהיה אופי הדף, צריך לשקף עוד יותר את מילת המפתח .
זה לא אומר שצריך לחזור על אותה מילת מפתח בדיוק מספר פעמים או להוסיף לטקסט במקום שבו היא פשוט לא נשמעת כמו שצריך.
בראש ובראשונה, צור ערך עבור המבקר.
אבל עבד את מילת המפתח - וגרסאות קרובות שלה - לתוך הטקסט, כך שיהיה ברור, הן לבוטים והן למבקרים אנושיים, על מה העמוד.
עבור פוסטים בבלוג, איפשהו בתוך שתיים או שלוש הפסקאות הראשונות הוא טוב, ואותו הדבר עם הפסקה או שתיים האחרונות.
שקול לעבוד את זה לכותרות משנה, ולפוסטים ארוכים יותר, גם פה ושם בתוך שאר התוכן.
צור תוכן מקורי. אתה תעגן עבור שכפול התוכן שלך על פני דפים שונים באתר שלך, וגם תעגן על גניבת תוכן של מישהו אחר. זה לא עניין של להיתפס על ידי אדם, הבוטים של גוגל עושים את כל המשימות הכבדות. פשוט התמקד ביצירת תוכן איכותי שכולו שלך.
אבל אל תגזימו - פשוט אין צורך בכך.
יש סוג של צורת אמנות לקידום אתרים יעיל שכוללת פשוט לא להתאמץ יותר מדי . שמור על זה פשוט, שמור על זה טבעי, ואל תפחד להשתמש בווריאציות של מילת המפתח פה ושם לפי העניין שמשמעותן משהו דומה.
חשוב מאוד להבין את הצרכים של מבקרים ולתת להם את התוכן הזה
חשבו על אילו מילות מפתח מבקרים פוטנציאליים עשויים למצוא את התוכן שלכם. משתמשים שמכירים היטב את נושא האתר שלך עשויים להשתמש במילות מפתח שונות בהשוואה לאלו שיודעים עליו פחות. לדוגמה, אוהבי גאדג'טים עשויים להקליד גאדג'טים בסרגל החיפוש, בעוד אלו שאינם מתעניינים בדרך כלל בנושא עשויים פשוט לחפש משחקי קונסולות ועוד.
נסה לקחת בחשבון את ההבדלים האלה בעת בחירת מילות מפתח. ל-Google Ads יש כלי שימושי בשם מתכנן מילות מפתח שעוזר מאוד. בעזרתו תוכלו למצוא בקלות גרסאות חדשות של ביטויי חיפוש, כמו גם לגלות את המספר המשוער של בקשות לכל גרסה. ובדוח הביצועיםSearch Console מאפשר לך לראות את השאילתות הפופולריות ביותר שעבורן האתר שלך מופיע בתוצאות החיפוש ואת השאילתות שהביאו הכי הרבה מבקרים לאתר שלך.
נסה להציע למבקרים שלך משהו שהם לא ימצאו באתרים אחרים בצורה נגישה. אתה יכול גם לפרסם משהו מקורי, חדשות מרעישות או לפנות למשתמשים הרגילים שלך. אולי לאתרים אחרים אין מיומנויות ומשאבים כאלה.חשוב מאוד לעדכן את האתר תמיד ובכך להראות לגוגל פעילות באתר.
AppSoft יכולה להביא אותך לעמוד הראשון בגוגל מה שנשאר לך זה ליצור איתנו קשר.